E-butiken – En ytterligare säljkanal
Om du är nyfiken på det här med e-handel, digitalisering och hur man har en möjlighet att göra affärer där dina kunder är som mest köpsugna då de sitter med en kopp te i soffan? Ta chansen att få några riktigt bra tips på vad man kan tänka på och hur man får sin satsning på e-handel att fungera.
Datum: 26 januari 2021
Tid: 8.30-9.30
- Sammanlagt 100 års erfarenhet av handel, gör att vi kan hitta rätta vägarna för försäljning på nätet.
- Vi hjälper dig navigera rätt, så att du tjänar mer på din E-handel
- Vi förenklar, förklarar och utvecklar. Så att du får mer tid till att göra det du gör bäst.
Välkommen på ett kostnadsfritt, livesänt föredrag om E-handeln som en ytterligare säljkanal.
Vår panel som kommer prata e-handel
Ulrika Sundqvist
När man ska sälja något i butik eller på nätet behöver man övertyga dem om att de kommer att göra en bra och trygg affär. Ulrika är vår egen e-commerce manager som ser till att vi alltid har något aktuellt för säsongen att sälja till våra kunder på nätet och i butiken. Hon ser till att de produkter som fungerar bäst fungerar ännu bättre och att man får en möjlighet att sälja tillbehören även om kunden köpt huvudprodukten hos en konkurrent.
Erik Jakobsson
Vår B2B-expert som vet hur man bygger relationer med sina kunder så att man är förstahandsvalet vid nästa affär. Varje affär innebär minst tre naturliga kontakter och man ska ta vara på alla möjligheter att interagera med kunden. Erik tycker att de kunder som man helst inte vill kontakta är de bästa att kontakta och han kommer dela med sig av några bra tips.
Fredrik Gustavsson
Brukar kalla sig programvarumagiker efter att ha ägnat hela sitt yrkesverksamma liv åt att övertyga datorer och deras programvara att kommunikation är nyckeln till att informationen ser likadan ut i alla system. Fredrik brukar lösa problem genom att man jobbar smartare och investerar mindre i teknik och mer i sättet man jobbar på. Han är också grundare av Jolix AB som bestämde sig för att enda sättet att bli riktigt bra på handel i flera försäljningskanaler är att göra det själv och startade därför vårt labb som ni känner som pålyset.se.