Våra utbildningar
Vi tycker om att dela med oss av kunskap och därför kommer vi att utöka utbudet av kurser som är tillgängliga att boka. Kurser vi arrangerar kommer du att hitta på plats i Boden eller i Stockholm.
Vi tycker om att dela med oss av kunskap och därför kommer vi att utöka utbudet av kurser som är tillgängliga att boka. Kurser vi arrangerar kommer du att hitta på plats i Boden eller i Stockholm.
Under två dagar får du träffa Fredrik och Ulrika från Jolix som inspirerar dig och lär dig hur du kan använda Storm som PIM-system för att hantera din produktinformation. Du får en möjlighet att få praktisk erfarenhet av att arbeta med alla moment för att skapa och underhålla dina produkter. Du kommer att lära dig hur du kan få stor nytta av Storm som PIM-system. Vi går igenom hela processen med hur man tänker med kategoristruktur, produkter, egenskaper, bilder, försäljningskanaler, priser, marknader och språk.
Efter utbildningen har du de kunskaper du behöver för att själv jobba med informationen i Storm och tar hand om ditt eget data. Du kommer att ha de kunskaper som behövs för att jobba i det administrativa gränssnittet, använda Excel för att tvätta data och vara fullt laddad med olika strategier för hur du jobbar effektivt och stegvis för att berika produkterna.
Maila oss på info@jolix.se om du vill boka plats eller fråga oss om något.
Ett av de absolut bästa sätten att få en känsla för vad e-handel innebär i praktiken är att få chansen att se alla momenten i en riktig e-handelsverksamhet. Hos oss får du möjligheten att göra en dags praktik och vara vår eller våra kollegor för en dag. Det ger er möjligheten att få ställa alla där frågorna som du innan dagen inte visste att du undrade över och får en känsla för de olika momenten som e-handel innebär i praktiken.
Er guide och vägledare längs vägen är Ulrika som kan allt som man behöver veta om e-handel i verkligheten. Fredrik kommer att vara ett stöd i de teoretiska delarna av dagen.
Boka och ställ frågor hos oss på info@jolix.se
Vi anpassar varje besök efter det företag vi ska träffa så att ni får ut så mycket som möjligt av besöket hos oss. Inför besöket berättar du lite om dig själv och din verksamhet och så ser vi till att tillsammans med dig bestämma vilka moment vi ska fokusera på under besöket.